donderdag 9 oktober 2008

Verlanglijstje

Ik ben nu aardig low-budget, dus veel kopen kan ik op dit moment niet. Daarom ga ik mezelf maar even blij maken met de gedachte dat ik over 2 weken weer geld heb en dan van alles kan kopen. Dingen die ik nog wil kopen zijn:




Nieuw leren jasje (jaja.. ik heb er al 2 maar ik kan er maar geen genoeg van krijgen.) Eigenlijk wil ik er nu 1 met een schuine rits.


Ik heb al de bruine lage minetonka's maar nu wil ik toch ook wel erg graag de zwarte hoge minnetonka's:













Dit ontzetten leuke blouse/jurkje:















Eigenlijk draag ik nooit kettingen, maar ik zie nu in veel winkels van die kettingen hangen die ik toch wel erg leuk vind, dit soort namelijk:













Dé sex and city schoenen zoals ik ze noem. Carrie draagt ze in sex and the city the movie en ik was meteen verliefd, nu zag ik dus de look a likes op sustilo.nl












Een leuk blazertje. Het liefste met drie-kwart mouwen. Deze van forever 21 vind ik erg leuk!














Een leuk lichte spijkerbroek:


















Onder deze spijkerbroek zijn trouwens lage Uggs super leuk!










Een paar leuke jurkjes:






















Last but not least! (Eigenlijk hoort deze bovenaan want dit wil ik t meest graag) De leren broek/treggin, hoe je 'm ook wil noemen; I love it!


1 opmerking:

Mariël. zei

Dat jurkje met bloemetjes van Sustilo heb ik!! :D
Die latex legging van H&M staat onder panty's op de onlineshop!