woensdag 15 oktober 2008

Feestjes, feestjes, feestjes, jongens, jongens, jongens

Na een dikke ruzie met mijn moeder gister, besloot ik samen met twee vriendinnen ons te gaan bezatten (op een dinsdag avond.) Nou dat bezatten is goed gelukt. Heel veel wijn, paar shotjes en pakjes sigaretten werden het. We begonnen op een terrasje en eindigde in één of ander studentenfeestje. Erg leuk hoor die feestjes, maar op de een of andere manier misdraag ik me er atlijd toch. Niet eens zozeer dat ik elke jongen zoen of met hem naar huis ga, maar ik ben gewoon één grote flirt zodra ik een drankje op heb, in de stemming ben en een leuke jongen zie. En natuurlijk is het leuk om een flirt te zijn voor een avond, maar ik begin het eigenlijk een beetje zat te worden. (Wat ik namelijk echt niet wil is dat mensen mij voor stel aanzien, ik vind 'sletgedrag' nameljk echt not done.) Altijd dat geflirt, gescharrel en nooit weet je of die jongen je echt leuk vindt. Ik heb altijd gezegd dat ik single wil zijn omdat ik zoveel van mijn vrijheid hou, maar toch zit ik de laatste tijd te denken om gewoon maar die stap te nemen en er voor open te staan. Natuurlijk heb ik al in mn hoofd een paar PP'tjes (potentiele partners), maar op de een of andere manier kan ik altijd weer een leukere jongen bedenken! Zodra ik de leukste jongen heb gevonden, zal ik het wel laten weten!;)
Nu ga ik maar snel een paracetamol nemen, want mijn hoofd barst uit elkaar!

Geen opmerkingen: