dinsdag 16 september 2008

Tregging

Tregging/leren broek! OHHHH myy god!! I LOVEEE it! ik vind zo super stoer een gaaf staan en het maakt je hele outfit stoer! Helaas heb ik nog geen in mijn bezit :( Gister stond ik op het punt om er één via internet te bestellen. ik zag ook al een hele mooie op asos.com! Maar dan weet je natuurlijk nooit of de maat goed is etc! Het is leuk te combineren met pumps, ballerina's, laarzen of mijn favoriet: all stars! HEeft iemand een idee waar ze te koop zijn? Ik ben al in Amsterdam wezen kijken bij Zipper en Episode maar daar vond ik alleen maar 'look-a-likes' die tot mijn knie kwamen en ik wil er eignelijk een tot mijn enkels!





1 opmerking:

Mariël. zei

Aaah dat vind ik nou zo jammer van de meeste blogs! Het ziet er tot nu toe al hartstikke leuk uit, maar je moet het wel bijhouden. Alsjeblieft, doe je dat?